بسوی زندگی

بهمن ماه متفاوت

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰ ب.ظ

درود یاران و همراهان عزیز

ماه بهمن خیلی ماه متفاوتی بود برام و کلی اتفاق افتاد که متاسفانه با اینکه دوست داشتم بیام کامل در موردشون بنویسم ولی یا فرصت نشد یا تنبلی نزاشت 🤭😁 سر انگشتی یه کم به موارد اصلی اشاره کنم

+7 بهمن ماه بابا و مادرم و خواهرم با اتوبوس راهی کربلا شدن. شبش رفتیم ترمینال و با کلی تاخیر اتوبوس اومد و توی هوای بارونی با خانواده خداحافظی کردیم و اونها سوار اتوبوس شدن و ساعت ده و سی دقیقه شب اتوبوس راه افتاد و نرفته دلم براشون تنگ شد. مخصوصا وقتی برگشتم خونه و فقط سکوت بود و در و دیوار دلم گرفت.سفرشون ده روز به طول کشید که به خیر خوشی و سلامتی رفتن و برگشتن و بعد از برگشتن اقوام اومدن و یه چای و شیرینی و ناهار به مهمانان دادیم

+ 8 بهمن از شهرستان به سمت اصفهان رفتم و دوباره تو اون شهر زیبا مشغول به کار شدم و کلی از دیدن دوستان و همکاران قدیمی م خوشحال شدم

+21 بهمن عروسی پسر دایی م بود که از اصفهان چند روز اومدم شهرستان و حسابی مراسمش بهمون خوش گذشت و شادی کردیم 🎻🎻🎶

+ 25 م ساعت هشت صبح از شهرستان دوباره راهی اصفهان شدم و ساعت هشت شب هم رسیدم اصفهان زیبا با خیابونهای پر از ترافیک😢😠

اگه رسیدم در مورد. همه شون مفصل توضیح میدم. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۲۵
Hr Hr

نظرات  (۲)

چقدر خوب👏👏😊

پاسخ:
ممنونم از لطفتون و حضورتون 🙏🌹

سلام 

خدا رو شکر که خانواده بخیری و خوشی و سلامتی رفتن و برگشتن🙏

 

الان همه جا ترافیکه فرق نمیکنه شهر کوچیک باشه یا بزرگ اما یه تفاوتی که هست اینه شهرهای کوچیک حداکثر یک ساعت تو ترافیک میمونی ولی شهرهای بزرگ هم مسیر راه هست هم ترافیک که بیشتر از یک ساعت طول میکشه.. 

تحمل ترافیک سخته.. بخصوص اگر راننده ادم بی اعصابی باشه اما اگر با حوصله باشه باز قابل تحملتر میشه

پاسخ:
سلامت باشید و ممنونم از حضورتون
اصلا ترافیک واقعا مزحرف و اعصاب خردکن هستش🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">