بسوی زندگی

روز جمعه ای....

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۳۲ ق.ظ

سلام به همراهان عزیز

امروز جمعه صبح که بیدار شدم صبحونه نیمرو درست کردم و خوردم.

لباس تنم کردم و گفتم برم سر کار.اومدم پای ماشین چون دیشب کلی بارون اومده بود و منم زیر درخت کاج پارک کرده بودم کل ماشین کثیف کثیف شده بود و فقط شیشه ها رو تمیز کردم و عصر میبرم کارواش‌.

خیلی کارام عقبه سر کار و دارم قراردادهای سال قبل رو اسکن میکنم و کارای قراردادهای سال جدید رو هم انجام میدم.هنوز لیست حقوق فروردین آماده نشده و همچنین بیمه های پرسنل و شرکت.امیدوارم عقب نیفته کارا بیشتر از این.

چقدر من تنبل شدم که کم اینجا رو آپ میکنم.

ممنونم از دوستانش که سر میزنن بهم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۴
Hr Hr

نظرات  (۱)

سلام

خدا قوت

پاسخ:
سلام ممنونم از لطفتون که سر زدی 🎈🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">